Klantenservice

Informatie voordat u gaat bestellen

 

Bezorgkosten

Bogaart Tuinmeubelen bezorgt alle tuinmeubelen vanaf €50,00 gratis * thuis in de Benelux. Bij bestelling van kleine accessoires onder de € 50,00 zoals onderhoudsproducten, worden verzendkosten à € 5,95 in rekening gebracht. Bestelt u meerdere accessoires met een totaalbedrag boven de € 50,00 dan betaalt u uiteraard géén verzendkosten.

* Voor verzending naar de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Informeer hiervoor bij de klantenservice.

In de meeste gevallen worden uw tuinmeubels bezorgd door onze vervoerspartner Transmission. De meubels worden goed verpakt en ongemonteerd (tenzij anders overeengekomen) bij u aan huis geleverd. Bij de meeste tuinsets betekent dit dat u zelf nog de tafelpoten onder de tafel moet vastdraaien. Stoelen zijn bijna altijd al voorgemonteerd in de fabriek. In sommige gevallen worden uw tuinmeubelen niet door Transmission, maar door onze eigen bezorgbus geleverd.

 

Levertijden

De levertijd verschilt per product en is afhankelijk van onze voorraad. U vindt per product wat de verwachte levertijd op dit moment bedraagt. Wanneer bij een product vermeld staat dat deze direct leverbaar is, dan kan de bezorging binnen twee werkdagen plaast vinden. U kunt in dat geval tijdens het bestelproces zelf aangeven op welke dag u uw bestelling wenst te ontvangen. Kleine bestellingen zoals onderhoudsproducten of meubelhoezen die u op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, heeft u de volgende dag al in huis.

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Echter, het kan voorkomen dat de levertijd van artikelen die besteld moeten worden soms langer duurt dan de indicatielevertijd. Bij ruime overschrijding van deze termijn wordt u zo snel mogelijk geïnformeerd. U heeft dan de mogelijkheid om uw order alsnog kosteloos te annuleren.

Onderstaand vindt u een overzicht van de levertijden:

Artikelen Levertijdindicatie
Artikelen die op voorraad zijn 2 werkdagen (u bepaalt zelf de afleverdag)
Artikelen die niet op voorraad zijn 2 tot 10 werkdagen
Kleine artikelen zoals (onderhoudsartikelen en hoezen) 1 werkdag
 

Zelf afhalen

U kunt uw bestelling ook zelf afhalen. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Vervolgens wordt u geïnformeerd wanneer uw bestelling klaar staat in ons magazijn.

Ons magazijn is gelegen naast de showroom in Someren.

Bogaart Tuinmeubelen
Kerkendijk 92A
5712 EW Someren-Heide

 

 
 

Levering in België

Wij leveren uiteraard ook in België. Daarvoor berekenen we geen extra verzendkosten. Dat betekent dat bestellingen boven de € 50,00 ook gratis worden bezorgd in België.

 
 

Betalen

U betaalt bij Bogaart Tuinmeubelen op de manier die u prettig vindt. Wij bieden u de volgende mogelijkheden.

  • Betaling via iDeal
  • Vooruitbetaling per bank
  • Contante betaling (alleen in showroom en bij eigen vervoersdienst)
  • Betaling per pin (alleen in showroom en bij eigen vervoersdienst)
  • Rembours (extra kosten: € 17,50)

iDeal

Alle grote Nederlandse banken zijn aangesloten bij iDeal. Het iDeal systeem is een veilig en betrouwbaar betaalsysteeem. Bij betaling met iDeal geeft u aan bij welke bank u bent aangesloten en vervolgens wordt u automatisch doorgeleid naar uw eigen bank. U komt terecht in de betaalomgeving waar u normaal gesproken ook telebankiert. iDeal is gratis en u kunt er direct gebruik van maken zonder dat u zich hoeft aan te melden. iDeal betalingen worden meteen verwerkt en wij maken uw order dezelfde dag gereed.

Vooruitbetaling

Indien u kiest voor de optie vooruitbetaling dan ontvangt u van ons een digitale factuur per e-mail en vervolgens een e-mail met betalingsinstructies. U kunt het orderbedrag overmaken op onze rekening bij Buckaroo Payment Services. Buckaroo is onze betalingspartner en zorgt voor een veilige verwerking van uw transactie. Zodra de betaling ontvangen is wordt uw order gereed gemaakt. Houd u er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat uw betaling verwerkt is.

Contant of per pin betalen

U kunt uw factuurbedrag contant of per pin betalen in onze winkel in Someren. Neemt u alstublieft uw factuur met factuurnummer mee naar de winkel. Onze medewerkers kunnen u dan direct van dienst zijn en de factuur aftekenen. Na betaling kunt u uw bestelling afhalen bij ons magazijn naast de showroom. Heeft u gekozen voor bezorging van de meubels, dan wordt de bezorging in overleg met u ingepland.

Rembours

U kunt uw bestelling ook onder rembours ontvangen. U betaalt de factuur dan aan de chauffeur die de bestelling komt afleveren. Aan een rembourszending zijn extra kosten verbonden. Deze bedragen € 17,50. In sommige gevallen vragen wij u een aanbetaling te doen alvorens wij de bestelling afronden. Dit gebeurt onder andere wanneer artikelen bij onze leverancier besteld moeten worden, uw order een hoog orderbedrag heeft, of wanneer u uw order op een later tijdstip geleverd wilt hebben. Bij annulering van een order onder rembours komen eventuele gemaakte retourkosten net als bij de andere betaalmethoden voor rekening van de klant.

 
 

Garantie

Op al onze tuinmeubelen krijgt u standaard fabrieksgarantie van minimaal één jaar. Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabriek. Zaken die onder de garantie vallen zijn:

  • Fabricagefouten
  • Materiaalfouten
Zaken die niet onder de garantievallen zijn:
  • Gebruiksschade
  • Slijtage
  • Schade aan labeltjes

Is er een defect of probleem met uw tuinmeubelen? Stuurt u ons alstublieft een e-mail met factuurnummer en enkele foto's. Wij zorgen vervolgens voor een snelle oplossing!

 
 

Beveiliging en privacy

Onze website maakt gebruik van een gecertificeerde SSL beveiliging. Dat betekent dat de gegevens die u invoert tijdens uw bestelling niet kunnen worden onderschept door kwaadwillenden. Wij zullen uw gegevens nooit verstrekken aan derden en alleen gebruiken voor het afronden van uw order. Lees ook ons privacy statement hierover.

Uw credit card en bankgegevens worden via uw eigen beveiligde bankomgeving (iDeal en overschrijving) of via de beveiligde omgeving van onze betalingspartner Buckaroo Payment Services (credit card) verwerkt. De beveiliging van deze gegevens is daarmee in professionele handen.

 

Informatie nadat u besteld heeft

 

Bestelling volgen

Nadat uw bestelling door ons verzonden is ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Als uw bestelling met PostNL verzonden wordt, dan vindt u in deze e-mail een link naar de track en trace website van PostNL: www.postnl.nl.

Met behulp van deze track en trace barcode en uw postcode kunt u het pakket volgen. In de meeste gevallen wordt uw pakket de dag na verzending bij u thuis bezorgd.

Tuinsets en andere grote artikelen worden met vrachtvervoerder Transmission verzonden. Op de dag van levering ontvangt u per e-mail een indicatie van de levertijd.

N.b.: Zowel bij PostNL als bij vrachtvervoerders kan het soms voorkomen dat uw zending vertraging oploopt en niet de eerstvolgende dag wordt bezorgd.

 
 

Klachten

Het kan zijn dat u een probleem of klacht heeft over een levering of over een product. Dat is vervelend voor u en dat willen we graag oplossen. Wij hechten er waarde aan dat u tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen met u naar een oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we u om uw klacht of probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@bogaarttuinmeubelen.nl Voegt u alstublieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Factuurnummer van uw bestelling
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Één of meerdere foto's (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht

Wij proberen uw bericht zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen een werkdag te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u bovenstaande werkwijze niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waaar wij bij zijn aangesloten.

 

Retourneren

Alles over retourneren van producten vindt u op de volgende pagina: Retourneren

 

Openingstijden

Voor een overzicht van de openingstijden van de showroom en klantenservice kijkt u op de volgende pagina: Openginstijden

 

Goed om te weten

Bestelling controleren

Controleer na levering altijd direct of u de producten in goede staat ontvangen heeft. Let daarbij specifiek op de volgende punten:

  • Is het artikel onbeschadigd geleverd?
  • Is de zending compleet zonder dat u artikelen mist?
  • Heeft u de producten ontvangen die u besteld heeft?

Indien u na controle gebreken in de levering ontdekt verzoeken wij u deze zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag bij ons aan te melden per e-mail: klantenservice@bogaarttuinmeubelen.nl .Wij zorgen er dan voor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Reclamaties moeten altijd binnen één werkdag gemeld worden, nadien kan deze niet meer in behandeling worden genomen.

Algemene voorwaarden

Op alle bestellingen zijn de algemene voorwaarden van Bogaart Tuinmeubelen van kracht. U vindt deze voorwaarden op de volgende pagina: Algemenen voorwaarden

Payment
Aangesloten bij webshop keurmerk

Navigatie

Het product is met succes toegevoegd aan de winkelwagen

  • Om verder te winkelen klik op de knop “Verder winkelen”.
  • Om naar de winkelwagen te gaan, klik "Naar de winkelwagen"
0 items in mandje - €0,00