Bezorgen en afhalen

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen? Wanneer je je pakketje niet hebt ontvangen, dan kun je het volgende doen:
  1. Controleer de track & trace code van het pakket die je per mail van ons hebt ontvangen. Als er vertraging is bij PostNL of bij de vrachtvervoerder, dan wordt dat hier aangegeven. Mail niet ontvangen? Controleer dan de spam box.
  2. Kijk of het bezorgadres klopt. Klopt het adres niet, dan kun je dit zelf aanpassen via de PostNL app of bij de klantenservice van de vervoerder.
    Als het pakket nog niet verstuurd is, dan kunnen wij het adres uiteraard nog voor je aanpassen.
  3. Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? PostNL bezorgt het pakket bij de buren, of geven het af bij een PostNL-afhaalpunt. Heb je een kaartje van een vrachtvervoerder ontvangen? Neem dan contact met ons op voor het plannen van een tweede levering. Houd er rekening mee dat een tweede leverpoging van de vrachtvervoerder niet gratis is.
Geeft de track en trace code aan dat je pakket bezorgd is, maar heb je niks ontvangen? Dan is het pakket in de meeste gevallen bij de buren bezorgd, of wordt het pakket binnen twee dagen alsnog bezorgd.

Is je PostNL-pakket langer dan een week onderweg? Laat het ons dat per e-mail weten via klantenservice@bogaarttuinmeubelen.nl. Wij starten dan een onderzoek bij PostNL, om ervoor te zorgen dat je pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd wordt.
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen? Grote bestellingen worden vaak verdeeld over meerdere pakketten. Deze pakketten worden niet altijd gelijktijdig door de bezorger geleverd. Je kunt het tweede deel van de zending binnen een paar dagen verwachten.

Duurt de levering van een PostNL-pakket langer dan een week? Laat het ons dan per e-mail weten via klantenservice@bogaarttuinmeubelen.nl. Wij starten dan een onderzoek bij PostNL, om ervoor te zorgen dat je pakket alsnog zo snel mogelijk geleverd wordt.
Kan ik mijn pakketje ook ophalen bij een PostNL-punt? Ja, dat kan, mits je bestelling met PostNL verzonden kan worden. Je kunt tijdens het bestellen aangeven op welk PostNL-punt je je bestelling wilt laten bezorgen.

Is je bestelling al onderweg en wil je je pakket laten bezorgen op een PostNL-punt? Controleer in de PostNL app of het nog mogelijk is om het bezorgadres aan te passen.
Wat zijn de bezorgkosten?

Eventuele verzendkosten zijn afhankelijk van het artikel dat je bestelt en de orderwaarde van de bestelling. Bij het product staat vermeld of verzendkosten van toepassing zijn.

Voor sommige zware producten zijn we genoodzaakt extra verzendkosten in rekening te brengen. Dit wordt vermeld bij het product. Voor verzending naar de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend. Informeer hiervoor bij de klantenservice.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Ja, je kunt je bestelling ook afhalen bij ons magazijn in Someren. Je kunt dit tijdens het bestellen aangeven. Je krijgt van ons bericht wanneer de order bij ons klaar staat om opgehaald te worden. Kijk van tevoren naar de openingstijden van onze winkel. Neem alstublieft een uitdraai van de factuur of het factuurnummer mee die je per e-mail van ons hebt ontvangen.

Afhaaladres
Bogaart Tuinmeubelen
Kerkendijk 92A
5712 EW Someren
 
Leveren jullie ook in het buitenland? Wij leveren ook in België. Sommige kleine producten kunnen ook in Luxembourg of Duitsland bezorgd worden.
Kan ik de leverdag nog wijzigen? Kleine bestellingen die met PostNL bezorgd worden, kunnen gewijzigd worden als ze nog niet verpakt zijn. Laat het ons zo snel mogelijk per e-mail weten als je de leverdag wilt wijzigen.

Grote bestellingen die met een vrachtvervoerder geplaatst worden kunnen tot 12.00uur de werkdag vóór levering gewijzigd worden.
Kan ik mijn adres nog wijzigen? Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven, of wil je het adres wijzigen?

Voor kleine bestellingen die nog niet zijn ingepakt kunnen wij dit voor je aanpassen. Laat het ons dan zo snel mogelijk weten per e-mail weten. Wil je de bestelling aanpassen nadat deze is ingepakt, dan kun je dit zelf regelen in de PostNL app.

Voor grote bestellingen kan het adres niet altijd meer aangepast worden. Laat het ons zo snel mogelijk weten wanneer je het bezorgadres wenst te wijzigen.
Menu