Op al onze producten heb je standaard 1 jaar fabrieksgarantie. Staat bij een product een andere garantietermijn vermeld, dan geldt de vermelde garantietermijn.
Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen onder garantie:
Wij hanteren de garantievoorwaarden van de fabrikant. De volgende zaken vallen niet onder garantie:
Aanvullende informatie producteigenschappen van parasols:
Tijdens de confectie en het vouwen van de zonwerende stoffen ontstaan knikvouwen. Deze knikvouwen kunnen bij tegenlicht donkerder lijken dan de rest van de stof. Dit is geen productiefout. Het vermindert de mate van degelijkheid van de parasol niet.
Witte breuk zijn lichte strepen in doek die tijdens de verwerking ontstaan en ook bij de grootste zorgvuldigheid niet altijd kunnen worden vermeden. Dit valt derhalve niet onder garantie.
Vroeg of laat corrodeert elk metaal. Afhankelijk van de omgeving waarin de parasol zich bevindt gaat dit sneller of langzamer. Met name in kustgebieden, omgevingen bij zwembaden en industriële gebieden dient men rekening te houden met een sneller corrosieproces dan in andere gebieden. Metaalcorrosie is in de meeste gevallen geen grond voor reclamatie.
Bij grote parasols worden vanwege het grote oppervlak van het doek inzetstukken gebruikt. Dit betekent dat het doek uit segmenten kan bestaan.
Om te voorkomen dat beschermhoezen en parasoldoeken stok- of opslagvlekken vertonen, is het belangrijk om de volgende adviezen te volgen.
Het kan zijn dat je een probleem of klacht hebt over een levering of over een product. Dat is vervelend en dat willen we graag oplossen. Wij hechten er waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen met je naar een oplossing.
Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we je om je klacht of probleem altijd per e-mail aan te melden. Ons e-mailadres is klantenservice@bogaarttuinmeubelen.nl Voeg alstublieft de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.
Wij proberen je bericht zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen twee werkdagen te beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Bogaart Tuinmeubelen bij is aangesloten.